اسنوفر | شمع خاموش کن

اسنوفر یا شمع خاموش کن چیست؟

با سلام و عرض ادب خدمت شما همراهان همیشگی وب سایت گروه شمع شازده. در این مطلب قصد داریم شما را با یکی از لوازم مهم شمع‌سازی که کمتر مورد توجه علاقمندان به شمع است صحبت کنیم. نام این وسیله اسنوفر است. اسنوفر که در فارسی با نام شمع خاموش کن هم شناخته می‌شود شاید در نگاه اول وسیله‌ای کم کاربرد یا بی اهمیت به نظر برسد اما اینطور نیست و اسنوفر نقش مهمی در استفاده از شمع‌ها دارد. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا بیشتر با اسنوفر، کاربرد و اهمیت استفاده از آن آشنا شویم.

اسنوفر | شمع خاموش کن

اسنوفر چیست؟

اسنوفر (به لاتین Snuffer) یا شمع خاموش کن وسیله‌ای است که برای خاموش کردن شمع روشن مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصول دارای یک دسته بلند و یک مخروط یا کاسه بسیار کوچک در انتهای دسته است. شاید بپرسید که خاموش کردن شمع‌ هم مگر به وسیله نیاز دارد؟ پیش آمدن این سوال برای شما بسیار طبیعی است چرا که اغلب مردم جهان شمع را با فوت کردن خاموش می‌کنند. برای توضیح دادن لزوم استفاده از اسنوفر لازم است تا توضیحی را پیرامون استفاده از شمع‌های طبیعی خدمت شما ارائه کنیم:

شمع‌های طبیعی از موم‌های طبیعی و کمیاب تهیه می‌شوند که قیمت بالایی دارند اما علاوه بر زیبایی برای سلامتی ما نیز مفید هستند.

به عقیده بسیاری، شمع‌های طبیعی دارای حافظه هستند. (تذکر: در این مطلب ما فقط درباره شمع‌های طبیعی صحبت می‌کنیم و منظور ما شمع‌های پارافینی یا شیمیایی نیست) بدین معنا که به هر شکلی که دفعه اول بسوزند، دفعات بعدی هم به همان شکل می‌سوزند.

اسنوفر | شمع خاموش کن

فرض کنید که یک شمع طبیعی در مدت زمانی که مد نظر ما بوده سوخته و ما باید آن را خاموش کنیم. اگر ما شمع داغ را فوت کنیم تا شعله آن خاموش شود، باد حاصل از فوت کردن ما باعث می‌شود که موم ذوب شده شمع به اطراف پاشیده شده یا خاکسترهای سیاه رنگ فتیله بر روی شمع پراکنده شوند و وارد موم شوند. این موارد به موم ذوب شده‌ای که ما قصد داریم در دفعات بعدی از آن استفاده کنیم، آسیب وارد می‌کند و باعث می‌شود یا شمع بلا استفاده شود یا اینکه مانند دفعه اولش به خوبی نسوزد.

علاوه بر موارد یاد شده از قدیم‌الایام در بسیاری از فرهنگ‌ها، فوت کردن شمع زشت بوده و عمل مبادی آدابی محسوب نمی‌شده است.

با استناد به دلایلی که گفته شد توصیه همه حرفه‌ای‌ها بر این است که از اسنوفر یا شمع خاموش کن برای خاموش کردن شمع‌ها استفاده شود.

اسنوفر | شمع خاموش کن

اسنوفر را از کجا تهیه کنیم؟

اسنوفرها یا خاموش‌ کننده‌های شمع‌ عموما خارجی هستند و در بازار قابل خرید هستند. اما ما در گروه شمع شازده به دلیل اهمیت این وسیله تصمیم گرفتیم تا اولین نسخه داخلی این محصول را تولید و به بازار عرضه کنیم. این اسنوفر از آهنگ ضد زنگ ساخته شده تا دوام و کارایی بالاتری داشته باشد. همچنین ما این محصول را در ۴ رنگ تهیه کرده‌ایم تا هموطنان عزیز ما بنا به سلیقه خود یکی از این رنگ‌ها را انتخاب کنند. برای خرید اسنوفر شازده کافی است بر روی لینک زیر کلیک کنید:

خرید اسنوفر شازده

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.