شازده یک شرکت خدماتی است که محصولات طبیعی مصرفی و خوراکی تولید می‌کند. مشتریان محترم ما می‌توانند علاوه بر استفاده از خدمات وب‌سایت از طریق راه‌های ارتباطی زیر نیز با ما در ارتباط باشند:

آدرس ما:

دفتر مرکزی: بازار تهران؛ شماره تماس: 09120197886

خانه شازده: ستارخان؛ تلفن هماهنگی: 09195824681

آدرس کانال تلگرام :        shazdehhgroup@

ادرس صفحه پینترست:    http://pinterest.com/shazdehh

آدرس صفحه آپارات:      http://aparat.com/shazdehh.com

آدرس صفحه اینستاگرام : shazdehh

همکاران ما در بخش‌های مختلف شرکت شازده سعی دارند علاوه بر خدماتی که در وب‌سایت شرکت به مشتریان محترم ارائه می‌گردد از طریق این راه‌های ارتباطی نیز به تداوم هر چه بهتر ارتباط با مخاطبان‌ کمک کنند. برای مجموعه شازده ارتباط با مخاطب بسیار مهم و ارزنده بوده و همه تلاش ما در جهت رضایت هر چه بیشتر شماست.

شازده و مخاطبان

استفاده از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی و امکان ارتباط با مشتریان که در این شبکه‌ها وجود دارد باعث شده است که ما سعی کنیم با ایجاد پیچ اینستاگرام و کانال تلگرام اطلاعاتی را از این طریق نیز به اشتراک بگذاریم. به این ترتیب بخشی از محصولات شازده که در وب‌سایت به فروش می‌رسد، در صفحه اینستاگرام شرکت شازده نیز در دسترس شما قرار گرفته است. در وب‌سایت قسمتی به نام گالری عکس‌های شما نیز ایجاد شده است که برای ما نیز بخش جذاب کار محسوب می‌شود. در این قسمت ما افتخار این را داریم که تصاویری را که شما مشتریان گرامی از محصولات و خدمات ما ثبت کرده‌اید را، با نام و مشخصات شخصی‌تان در وب‌سایت درج کنیم تا از این طریق قدردانی خود بابت اعتمادتان به خودمان را اظهار کرده باشیم و همچنین دیگر مشتریان را در جریان تجربه خرید شما قرار دهیم.

راه ارتباطی دیگر ما با شما کانال تلگرام شازده است که در آن سعی داریم برخی از اطلاعات مفید در مورد محصولات طبیعی را با مخاطبان به اشتراک بگذاریم.

شازده و مشتریان - محصولات طبیعی زنبور عسل و شمع شازده

به ما پیام بفرستید